Ameerikat vallutama minnes tasub kõigile öelda, kui vinge tegija sa oled - see on Ameerika Kaubanduskoja Launchpad USA programmi juhi Mike Klyszeiko sõnul üks neljast olulisest edutegurist.
- Ameerika Kaubanduskoja Launchpad USA programmi juht Mike Klyszeiko Foto: Erakogu
Iga ettevõte peaks USAsse laienedes arvestama nelja olulise võtmesõnaga: kohalolek, asukoht, fookus ja enda esitlemine.
Esiteks: ole kohal. Kui tahad minna USA turule, pead minema isiklikult kohale, et kohtuda inimestega ja suhteid luua. Need, kes ajavad asja kodust, pole sama edukad.
Teiseks: asukoht, asukoht, asukoht. Pane kontor püsti seal, kus see on mõistlik. Kus on sinu investorid ja kliendid? Näiteks: kui sul on kontor ka Euroopas, läheks äri juhtimine läänerannikult väga raskeks, samas kui idarannikul on päevas vähemalt mõni kattuv tund tööaega.
Ka palgad ja muud kulud erinevad Ameerika eri paigus kardinaalselt. Silicon Valleys võib programmeerija küsida palka 200 000 dollarit aastas, mujal on teised suurusjärgud.
Kolmandaks, keskendu oma sihtgrupile. USAs on ainuüksi 52 üle miljoni elanikuga metropolipiirkonda. New York üksi on maailma suuruselt kaheteistkümnes majandus. Su fookus võib olla geograafiline, vanuseline või muu – aga sa pead turust leidma “oma tüki”.
Neljandaks: lihvi oma esitlust. Mõtle nii: kuidas ma ennast tutvustan, kui minu käsutuses on 15 sekundit otsustajaga – investori, olulise ettevõtte juhiga? Ja kui hetk käes, siis ära karda inimestele öelda, miks sinu ettevõte on nii vinge tegija!
25.03 Ameerika Kaubanduskoja seminaril peetud ettekandest
Autor: Mike Klyszeiko
Seotud lood
Eesti suurim juhtimis- ja tehnoloogiakonverents
Telia Digital Hub toob 14. novembril Tallinnasse esinema nii kohalikke eksperte kui ka hinnatud välisesinejaid. Vaatame lähemalt, mida põnevat pakub tänavune programm tippjuhtidele.
Enimloetud
3
Raivo Tamm: “Me lihtsalt ei saanud kaubale”
5
Logistikaäris on keerulised ajad
Viimased uudised
Sahinad: Eleving ostab Planet42 ära?
Hetkel kuum
Raivo Tamm: “Me lihtsalt ei saanud kaubale”
Logistikaäris on keerulised ajad
Tagasi Äripäeva esilehele